جستجو

روکش متالیک اپوکسی

مشخصات فنی

  • رنگ متالیک با قابلیت ایجاد طرح ابر و باد
  • خودتراز و اجرای بسیار آسان با حداقل میزان نیاز به غلطک هواگیر
  • ایجاد سطح نهایی صاف و صیقلی کفپوش متالیک ابر و باد
  • کاملاً بهداشتی، آب بند و غیر جاذب
  • امکان نظافت آسان و ضدعفونی سطح کفپوش متالیک

زیرآیندهای مناسب برای نصب کفپوش متالیک

  • کفپوش اپوکسی
  • سطوح بتنی، موزاییک، سنگی و سرامیک آماده سازی شده

معرفی محصول

این محصول به صورت دو جزء مایع و شفاف در بسته بندی‌های جداگانه ارائه شده و جزء سوم که رنگ انتخابی کفپوش اپوکسی متالیک ابر و باد است، در محل کار و به میزان طرح انتخابی به مخلوط آماده شده از دو جزء اول اضافه خواهد شد.

نحوه مصرف

قبل از اختلاط دو جزء، در ابتدا جزء 1 را هم‌بزنید. بعد از اضافه کردن کل جزء 2 به جزء 1، حدود دو دقیقه با سرعت 400 دور بر دقیقه مخلوط حاصل را هم‌زده تا همگن شود. در این مرحله براساس رنگ‌های انتخابی کفپوش متالیک ابر و باد، پودر رنگ را به نسبت مناسب و در ظروف جداگانه به مخلوط رزینی آماده شده اضافه نمایید. به منظور اطمینان از نحوه هم‌زدن، مخلوط حاصل را در ظرف دیگری ریخته و هم‌بزنید. درهنگام هم‌زدن از حرکاتی که سبب ورود هوا به درون مخلوط میشود بپرهیزید.

پس از آماده سازی رنگ‌های متالیک در ظروف جداگانه، آن‌ها را بر سطح ریخته و با استفاده از لیسه شانه‌ای و غلطک هواگیر به صورت یکنواخت پخش نمایید. به منظور حذف رد غلطک نیز سطح را با استفاده از غلطک هواگیری مجدداً پرداخت نمایید.

شرایط نگهداری و انبار

در صورت عدم باز شدن درب و عدم صدمه دیدن ظروف بسته‌بندی شده اصلی کارخانه، می‌توان محصول را به مدت 6 ماه از تاریخ تولید در محیط خشک و درجه حرارت بین 15 تا 30 درجه سانتی‌گراد به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری نمود.

توضیحات

BASADUR® E 601

روکش اپوکسی خودتراز| بدون حلال| متالیک

یکی از انواع کفپوش‌ اپوکسی، کفپوش اپوکسی متالیک است که دارای ظاهری خیره‌کننده، بسیار زیبا و جذاب است. روکش متالیک که عمدتاً به عنوان لایه‌ی نهایی سیستم کفپوش اپوکسی در کاربری‌های تزئیناتی مانند: شو روم‌ها، ادارات و نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود، یک محصول جدید در بازار رقابت ایران محسوب می‌شود که علاوه بر کارایی مناسب، برای علاقه‌مندانی که به دنبال کفپوش اپوکسی براق، زیبا و منحصر به فرد هستند جذابیت دارد. نمای سه بعدی، سطحی پر درخشش و بازتابنده و ساختار رنگ خورده کفپوش‌های اپوکسی متالیک کف ساختمان را منحصر به‌فرد و یکپارچه می‌سازد. علاوه بر نمای جذاب کفپوش‌های متالیک اپوکسی این محصولات تمامی ویژگی‌های عمومی کفپوش اپوکسی مانند آب بند بودن، قابلیت شستشو، مقاومت سایشی بالا، مقاومت به ضربه و به طور کلی دوام و طول عمر بالا را دارا هستند.

کفپوش اپوکسی متالیک یا ابر و باد، کفپوشی مایع است که در زمان نصب رنگ‌های متالیک به صورت هم‌زمان و در الگوهای مختلف برسطح اعمال میشوند تا طرح های متالیک ابر و باد و سایه روشن بر سطح کفپوش ایجاد شود. این کفپوش ابعاد ندارد و بدون درز و یکپارچه است. به دلیل براقیت سطح و طراحی همزمان یا نصب کفپوش طراح‌های بسیار خلاقانه و متنوعی بر سطح کفپوش متالیک می‌توان ایجاد نمود.

دانلود TDS محصول

کاربرد و مزایای کفپوش متالیک

  • فرایند نصب کفپوش‌های اپوکسی متالیک سریع بوده و نگهداری و نظافت این نوع کفپوش‌ها آسان است.
  • تنوع رنگی کفپوش‌های متالیک زیاد است و در ترکیب رنگ‌های مختلفی قابل اجرا هستند.
  • قیمت متریال کفپوش‌های متالیک در مقایسه با محصولات کف تزئیناتی مشابه مانند
  • سنگ‌های دکوراتیو وارداتی مقرون به صرفه نیز هستند.
  • در مرحله‌ی نصب و اجرا نیز کفپوش متالیک ابر و باد از دسته کفپوش‌های کم‌هزینه هستند.
  • از جمله مکان‌هایی که اغلب از کفپوش‌های متالیک استفاده میکنند می‌توان به هتل‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های آرایش، پاساژها، فضاهای اداری تجاری، منازل مسکونی و… اشاره کرد.
  • همچنین استفاده از مواد و متریال اپوکسی متالیک ابر و باد در طراحی کفپوش‌های سه بعدی، کفپوش اپوکسی گرانیتی، ساخت وسایل و میزهای‌چوبی، میزهای تزئیناتی، بدلیجات رزینی؛ علاقه مندان و مجریان زیادی را به خود جذب کرده است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور خرید متریال اپوکسی متالیک و همچنین آشنایی با روش‌های آماده‌سازی مواد و متریال اپوکسی با واحد فروش مواد و به منظور شرکت در دوره‌های آموزش کفپوش اپوکسی و ساخت بدلیجات رزینی و میزهای چوبی با آکادمی بسا تماس حاصل نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روکش متالیک اپوکسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس