بازدید معاون پژوهشی وزارت علوم از واحد تحقیقات و توسعه شرکت دانش بنیان بساپلیمر

بازدید معاون پژوهشی وزارت علوم از واحد تحقیقات و توسعه شرکت دانش بنیان بساپلیمر

روز گذشته مورخ 25 اردیبهشت ماه 97 جناب آقای دکتر مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پی بازدید از پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران از واحد تحقیقات و توسعه شرکت بساپلیمر بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید جناب آقای دکتر مهدی نکومنش ریاست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی و همچنین جناب اقای دکتر عزیزی ریاست مرکز رشد فناوری پلیمر به همراه جمعی از معاونت های پژوهشگاه پلیمر، دکتر برومند را همراهی می‌کردند.
جناب آقای دکتر عزیزی پس از ارائه توضیحاتی در خصوص دستاوردهای جدید شرکت های فعال در مرکز رشد پلیمر به معرفی واحد فناور بساپلیمر به عنوان شرکت موفقی برخاسته از فارغ التحصیلان پژوهشگاه پلیمر پرداخته و جناب آقای دکتر برومند سوالاتی را در خصوص نحوه شکل گیری شرکت و جایگاه فعلی آن در بازار مطرح نمودند.

خانم مهندس رستم زاده مدیر عامل شرکت بسا پلیمر نیز ضمن معرفی آخرین محصولات دانش بنیان شرکت بساپلیمر از روند رشد و برنامه های آتی تحقیقاتی شرکت بساپلیمر به ارائه توضیحات پرداختند.

"بساپلیمر، متخصص در تولید و مشاوره کفپوش‌های رزینی"

بساپلیمر به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع مختلف کفپوش‌های یکپارچه (اپوکسی, پلی یورتان, آکریلات) به ارائه محصولات و خدمات می‌پردازد,
و در مسیر طراحی سیستم‌های محافظتی کف و خدمات نظارتی همراه شما است,
تا به شما برای داشتن بهترین سیستم کفپوش متناسب با نیازهای کاربری شما کمک کند.

تلفن

021-44960014
021-44964839
021-44966079

واتساپ

09353426892

پست الکترونیک

info[at]Basapolymer[dot]com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس