لوگو سایت بساپلیمر

کفپوش اپوکسی کافه رستوران در تهران

مکان

کفپوش کافه رستوران در تهران

دسته‌بندی

کفپوش تزئیناتی و پارکینگی

تاریخ انجام

فروردین 1403

متراژ

600 متر مربع

نیازمندی‌های پروژه

 

کفپوش اپوکسی اجرا شده کافه رستوران

یکی از دغدغه های مهم در کافه و رستوران ها داشتن کفپوشی است که هم از نظر زیبایی و هم از نظر مقاومت و طول عمر عملکرد خوبی از خود نشان دهد. کفپوش اپوکسی علاوه بر اینکه به محیط کافه رستوران زیبایی می‌بخشد، طول عمر بسیار بالایی دارد و عملیات شستشو و پاکیزگی آن به راحتی انجام می شود. از دیگر مزیت های کفپوش اپوکسی این است که اگر قسمتی از آن به هر دلیلی دچار مشکل شود به راحتی می توان آن را ترمیم کرد این در حالی است که عملیات ترمیم در سنگ، سرامیک و کاشی به سختی انجام می شود و حتی در بعضی موارد قابلیت ترمیم آن ها وجود ندارد و هزینه های زیادی را با خود به همراه می آورد.

همچنین کافه و رستوران ها جزو مکان های پر تردد محسوب می شوند. بنابر این باید از کفپوشی استفاده شود که در برابر این ترددها مقاومت خوبی داشته باشد و دچار فرسایش و خرابی نشود. کفپوش های اپوکسی به دلیل ساختار یکپارچه و بدون درز که دارند در برابر انواع تردد ها می توانند پاسخگوی خوبی به این نیاز باشند و دچار ترک و شکستگی نمی شوند.

البته کیفیت متریال استفاده شده و همچنین نحوه اجرا و نصب آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بساپلیمر، تخصصی ترین شرکت در زمینه تولید کفپوش های رزینی و اپوکسی همواره تلاش کرده است پاسخگوی مناسبی برای برطرف کردن نیاز های مشتریان عزیز باشد.

 

راهکار بساپلیمر

 

چالش ناهموار بودن سطح زیرآیند و راه حل آن!

در پروژه ای که تصاویر قبل و بعد از اجرای آن را می توانید در قسمت پایین مشاهده کنید، جنس بخشی از زیرآیند سرامیک و بخش دیگر آن به صورت کامل از بین رفته بود. یکی از چالش های اساسی در این پروژه همانطور که بیان شد ناهموار بودن زیرآیند آن بود. برای اجرای کفپوش اپوکسی و به صورت کلی کفپوش های رزینی لازم است سطح زیرآیند کاملا صاف و هموار باشد تا عملیات اجرای آن به خوبی و بدون هیچ نقصی انجام شود.

در راستای برطرف کردن این مشکل در این پروژه، بخش های از بین رفته با استفاده از گروت با کیفیت و مناسب به صورت کامل پر و عملیات اجرای آن انجام شد و در بخش هایی که سرامیک وجود داشت در ابتدا عملیات ساب و پرایمر انجام شد و در مراحل بعدی لایه میانی و روکش قرار گرفت.

از دیگر مواردی که در این پروژه بسیار حائز اهمیت بود اضافه شدن فلیک به لایه نهایی به منظور زیبا سازی کفپوش مورد نظر بود. بنابه در خواست کارفرما در آخرین مرحله، عملیات فلیک پاشی و لاک اپوکسی انجام شد.که مورد تایید و استقبال بسیاری از طرف کارفرما قرار گرفت .

شما عزیزان می توانید در قسمت پایین همین صفحه تصاویر قبل و بعد از پروژه به همراه فیلم رضایت از مشتری را مشاهده کنید.

«فیلم رضایت از مشتری»
 

محصولات استفاده شده در این پروژه

 

BASADUR E 114
BASADUR E 201 
BASADUR E 312 
BASADUR E 401 
BASADUR E 402
BASADUR FLAKE

تماس با کارشناس